Peste 46.300 km au pedalat weekend-ul trecut bicicliști din toată țara și chiar din străinătate pentru pacienții HOSPICE Casa Speranței la prima ediție a evenimentului HOPE on WHEELS, powered by DECATHLON. Suma tuturor kilometrilor pedalați ar acoperi traversarea României de la est la vest de mai bine de 50 de ori. Peste 46.300 de euro s-au strâns astfel la linia de finish cu ajutorul sponsorilor evenimentului, care au donat 1 euro pentru fiecare kilometru parcurs.

Uimitor a fost și aportul participanților, care au adăugat efortului pe bicicletă donații individuale sau strângeri de fonduri pe platforma GalantOM ce au însumat peste 112.000 lei.

”A fost incredibilă solidaritatea și determinarea cu care s-au alăturat oameni de pretutindeni acestui eveniment. Pe unii dintre ei nici măcar ploaia nu i-a putut opri să iasă la pedalat, alții au ales să participe la câte două curse pentru a ajuta. Au fost incredibile imaginile și mesajele care au curs pe rețelele de socializare de la cei care au vrut să își arate sprijinul pentru pacienții HOSPICE Casa Speranței”, susține Mirela Nemțanu, director executiv HOSPICE Casa Speranței.

Peste 1.500 de participanți au pedalat în Brașov și împrejurimi, iar lor li s-au alăturat comunități mari din București, Cluj, Iași și Sibiu. S-au mobilizat bicicliști și în Germania, Franța, Anglia, Olanda, Danemarca și chiar SUA și Canada. Mai mulți cicliști de la Iași au urmat chiar un traseu special gândit pentru eveniment, astfel încât, la finalul cursei pe aplicația de monitorizare să apară desenat cuvântul HOPE (speranță).

”Ne-am bucurat să vedem o asemenea mobilizare în rândul practicanților si pasionaților de ciclism care au trăit experiențe inedite transformându-și energia în fapte bune pentru pacienții HOSPICE Casa Speranței. Suntem mandri că am putut face posibil acest eveniment și bucuroși că am mobilizat atât de mulți oameni să facă mișcare”, a declarat Bogdan Dorobanț, CSR Leader Decathlon.

Fondurile strânse asigură aproape 2.300 de ședințe de kinetoterapie și masaj pentru limfedem, proceduri folosite în recuperarea medicală a pacienților adulți și copii din centrele HOSPICE Casa Speranței. Peste 5.000 de pacienți adulți și copii cu boli incurabile sunt îngrijiți anual în centrele HOSPICE din Brașov, București și Adunații Copăceni.

Despre HOSPICE Casa Speranţei

HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România și este cea mai mare fundație din țară care oferă gratuit servicii specializate gratuite de acest tip.

Organizația are două spitale cu servicii integrate, în Brașov și București, echipe mobile în patru orașe – București, Brașov, Făgăraș și Zărnești, șase sedii destinate oferirii de îngrijire paliativă și educație și peste 100 de paturi pentru internare și activități adiacente, destinate îngrijirii persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere. În cei 29 de ani de existență, HOSPICE a adus alinare și speranță pentru peste 40.000 de copii și adulți.

Puteți sprijini pacienții HOSPICE și cauza îngrijirii paliative cu o donație online (https://www.hospice.ro/doneaza/) sau cu un SMS la 8844 cu textul TIMP. Pentru mai multe informații, accesați www.hospice.ro. Ne găsiți pe Facebook și pe Instagram, iar pe Youtube puteți afla povestea HOSPICE și istoria îngrijirii paliative în România.

Despre DECATHLON

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de fata 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piata de retail sportiv din România încă din 2009 și depășind 1300 de colaboratori în 2020. Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu, pastrand in permanenta obiectivul strategic de a face sportul accesibil cat mai multor români prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar si produse apartinand altor mărci internaționale, produsele comercializate adresandu-se atat incepatorilor cat și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Decathlon comercializează de asemenea articole cu eticheta Fabricat în România: echipamente sportive marcă proprie pentru drumeții montane și trekking, precum încălțăminte, dar și articole textile pentru ciclism și biciclete pentru adulți și copii, pentru ciclism, triatlon, sporturi de echipă.

Promovand valori ca generozitatea, vitalitatea, responsabilitatea și autenticitatea, Decathlon își concentreaza eforturile în grija fata de oameni și fata de planeta, implicandu-se în proiecte de recuperare și sănătate prin sport.