Prin acest proiect Decathlon si a propus sa atinga 2 dintre strategiile de responsabilitate sociala scrise la inceputul acestui an: educatia copiilor prin sport si accesul la sport al tuturor.

Obiectivul acestui proiect a fost sa atragem cat mai multi romani sa practice sportul acasa cu ajutorul cursurilor online Decathlon iar in contul fiecarui participant la aceste cursuri Decathlon sa doneze materiale elevilor care incep cursurile anului scolar 2020/2021.

Astfel, 50 de elevi de liceu vor primi tablete noi și pentru 192 de elevi vor fi acoperite, timp de 10 luni, costurile pentru acces la Internet ca să poată participa la școala online. Alți 640 elevi vor primi rucsacuri și kituri igienice de protecție pentru momentul în care se vor putea întoarce la școală.

De asemenea peste 1000 romani au descoperit beneficiile practicarii sportului acasa in antrenamentele live cu ajutorul antrenorilor nostri in si alti 140000 vizualizand antrenamentele in saptamana 12-16 octombrie, pe retelele sociale. Toti acesti oameni au pus umarul la educatia a sute de copii in acest dificil an 2020.

Mulțumim, Decathlon, pentru că ați ales să fiți alături de copiii devaforizați din mediul rural, alături de noi, World Vision România. Împreuna susținem accesul la educație în orice condiții, iar Decathlon ne-a arătat că sportul și educația sunt parte integrantă din bunăstarea copiilor și pregătirea lor pentru viață. Ne bucură cu atât mai mult cu cât colaborarea a fost o premieră pentru noi, alăturarea educație-sport a fost inedită, dar împreună am atins niște rezultate incredibile: oamenii s-au alăturat efortului comun și chiar au facut sport pentru educație. Cu ajutorul Decathlon și susținătorilor lor, sute de elevi de liceu, din mediul rural, beneficiază de tablete cu internet, rucsacuri și kituri de igienă cu care vor putea avea acces la lecții online și vor fi mai pregătiți și protejati pentru a continua studiile și în format fizic. Acești peste 600 de elevi sunt beneficiari ai sistemului de burse din programul Vreau în clasa a noua, pentru care eliminăm acum, împreuna cu Decathlon, principala barieră în accesul la educația online: lipsa tehnologiei! În numele copiilor, vă mulțumim! - Ștefania Sofronie, Director Marketing & Fundraising, World Vision România